piątek, 17 lutego 2017

Lekkie roladki z kurczaka + makarony z warzyw

Zbieram się do nowego posta i zbieram.
Czasem myślę sobie "za kilka miesięcy to się skończy i będę miała więcej czasu", ale zawsze pojawia się jakiś inny długofalowy projekt, który pożera cały mój dzień.
Nie wiem, to chyba dorosłość czy coś.

W każdym razie skoro już ślub za nami to czas na kredyt i remont - nie może być nudno :-)
Nie przenosimy się zbyt daleko, bo tylko piętro wyżej, także praktycznie zostajemy u siebie, a co najważniejsze z ogródkiem, jakoś już byłoby mi tęskno za nim latem.

Przechodząc jednak do meritum czyli dzisiejszego przepisu.
Na instagramie i na facebooku nastało istne szaleństwo kiedy pokazałam Wam nowy produkt Fit&Easy czyli makarony z warzyw - marchew i burak.
Nie jest to dla mnie zaskoczeniem, bo już dawno o takich makaronach myślałam i dziwiłam się, że nie ma ich na rynku w dobie popularności diet niskowęglowodanowych.
No więc już są i ja planuje korzystać, bo na prawdę nadają się do wszystkiego, nawet do kanapek ;-)

Widziałam, że wiele osób zrobiło z ich użyciem fajne sałatki, ja postanowiłam jednak użyć ich w zupełnie innym celu - przed Wami bombastyczne, banalne i piękne roladki!





Roladki drobiowe z warzywami i suszonymi pomidorami
 przepis na 2 roladki, 1 roladka dostarcza:

  • 300 g filetów z kurczaka /1 oczyszczona pierś/
  • garść makaronu z marchewki
  • garść makaronu z buraków
  • 4 suszone pomidory
  • ząbek czosnku
  • 2 łyżeczki oleju rzepakowego
  • garść świeżej bazylii
  • oregano, sól, pieprz, ostra papryka




Na patelni rozgrzewamy olej, wrzucamy zmiażdżony czosnek i smażymy minutę.
Następnie wrzucamy makarony z warzyw, posiekane suszone pomidory i całość doprawiamy pieprzem. Do składników wlewamy 3-4 łyżki wody i smażymy/dusimy kilka minut cały czas mieszając, odstawiamy do ostygnięcia.

Mięso kroimy na dwa równe filety, rozbijamy na cienkie plastry, nacieramy solą i posypujemy oregano. Na przygotowane mięso nakładamy zawartość patelni, listki bazylii i zawijamy ciasno na roladki, które zamykamy wykałaczkami.

Przygotowane rolady posypujemy ostrą papryką i większą ilością ziół, a następnie wkładamy do rękawa do pieczenia mięsa i do nagrzanego do 180'C piekarnika.
Mięso pieczemy przez 30 minut, następnie otwieramy worek i wkładamy na ostatnie 5 minut do piekarnika z włączonym nawiewem aby roladki lekko się zarumieniły.




Z tego co wiem to ten sympatyczny produkt możecie już kupić w Intermarche i Auchan :-) 

5 komentarzy:

  1. Mniam, te roladki prezentują się bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie, wygląda przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Fantastyczne te makarony z warzyw. Pomyśleć, że zawsze kroję słupki ręcznie.. Teraz będę szukać Fit&Easy :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz, wszystkie Wasze uwagi są dla mnie ważne.