sobota, 19 marca 2016

Wyzwanie koktajlowe 6/7 - burak wraca do gry!

Dziś propozycje mniej słodka, a zdecydowanie orzeźwiająca i kwaskowa.
Burak wrócił, tym razem w formie surowego warzywa, a nie soku.
Złowiłam nawet w sklepie kilka śliwek!
Jeżeli nie przepadacie za grejpfrutem i nie lubicie gorzkiego posmaku - wymieńcie go na świeży sok z pomarańczy lub np. mandarynek.




Koktajl z buraka, śliwek i soku z grejpfrutów 

  • 100 ml świeżego soku z czerwonego grejpfruta
  • 100 ml wody
  • 1 duża śliwka (100g)
  • 1/2 dojrzałego banana
  • 40 g buraka




Buraka obieramy i kroimy w cieniutkie plasterki, ewentualnie ucieramy na tarce - to ułatwi blendowanie. Wodę łączymy z sokiem, dodajemy banana, kawałki śliwki i przygotowanego buraka, całość miksujemy na gęsty koktajl.



9 komentarzy:

  1. uwielbiam takie formy posiłków :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypiję koktajl z prawie wszystkiego... oprócz buraka właśnie. Nie wiem co zrobić, by przeszedł mi przez gardło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja może z trochę innej beczki - świetna szklanka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio wpadłam w wir blendowania owoców. Jednak zastanawiałam się z czym mogę połączyć buraka. Dzięki za propozycję! :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda fantastycznie! Zawsze uwielbiałam buraki, więc na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda tak pysznie, że muszę zrobić ^^

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz, wszystkie Wasze uwagi są dla mnie ważne.