piątek, 18 marca 2016

Wyzwanie koktajlowe 5/7 - klasyka gatunku!

Dziś nie mogłam się powstrzymać i sięgnęłam po mój ulubiony mix.
Kefir - banan - truskawki. Brzmi znajomo? Pachnie latem? Każdy zna ten smak!
Żeby nie było tak całkiem nudno to oczywiście dodałam sporą garść jarmużu i siemię lniane, co poskutkowało ponownym, lekko brunatnym kolorem koktajlu.. :-)

A jak Wam idzie? Wypróbowaliście już któryś przepis z wyzwania? :-)





Koktajl bananowo - truskawkowy z jarmużem

  • 150 ml kefiru
  • 50 ml wody
  • 1 duży, dojrzały banan
  • 100 g mrożonych truskawek
  • garść jarmużu
  • 10 g siemienia lnianego skórka otarta z 1/2 cytryny


Kolejny przepis do zrobienia w minutę - wyparzoną cytrynę ocieramy na małych oczkach tarki, skórkę i resztę składników wrzucamy do blendera, staramy się, usunąć z jarmużu wszystkie grube łodyżki, całość blendujemy na jednolity koktajl.







4 komentarze:

  1. banan, truskawka, kefir lub mleko - najlepszy koktajl świata!

    Blondynka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ogromną nadzieję, że na tej siedmiodniowej serii nie zakończysz intensywnej koktajlowej przygody! Przepisy są super, oby więcej takich! :)))) dzięki za inspiracje :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Z bananem i truskawkami bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz, wszystkie Wasze uwagi są dla mnie ważne.