czwartek, 21 stycznia 2016

Parfait gruszkowo-bananowe z komosą ryżową

Coś ostatnio wzięło mnie na kombinacje śniadaniowo - deserowe.
Mam nadzieję, że mieliście już okazję wypróbować ostatni przepis na pudding chia, ponieważ znów mam dla Was coś nie tylko smacznego, zdrowego, ale i ładnego!
Także jutro wieczorem możecie sobie przygotować taką małą rozpustę i raczyć się pysznym parfait w sobotni, leniwy poranek, a co!
Jeżeli nie przepadacie za gruszką, albo akurat nie macie jej w domu - wymieńcie ten produkt na jabłko, będzie równie pysznie.





Parfait gruszkowo-bananowe z komosą ryżową

  • 30g czerwonej komosy ryżowej
  • 1 średnia gruszka, dojrzała (100g po obraniu)
  • 1 średni banan (100g po obraniu)
  • 1/2 łyżeczki kardamonu
  • odrobina świeżego imbiru
  • 100 g jogurtu naturalnego
  • 10g prażonych pestek /pół na pół słonecznik i dynia/




Komosę opłukujemy i gotujemy w delikatnie osolonej wodzie, odcedzamy.

Banana, imbir oraz obraną gruszkę ucieramy na małych oczkach tarki, łączymy razem w salaterce dodając kardamon i podprażone na suchej patelni pestki dyni oraz słonecznik.

W wysokiej szklance układamy warstwowo przygotowaną komosę, mus owocowy oraz jogurt.
Opcjonalnie pozostawiamy część pestek i posypujemy nim wierzch deseru.




    ---------


19 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować, bo wygląda smakowicie. Ostatnnio na śniadanie jem tylko owsiankę z brzoskwiniam i pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja od siebie na prawdę polecam Silvets.Świetny produkt wspomagający odchudzanie.Żadne środki do tej pory mi nie pomagały.Wiadomo,że samo nie zrobi się nic,ale wiele zawdzięczam temu preparatowi :) :)
    Można zamówić tutaj:
    http://nplink.net/zcUsivSx

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tu schudnąć jak widze takie pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie deserowe przysmaki, szczególnie tak fajnie opakowane, a ta komosa to ciekawa sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na deser, ja często zamiast ścierać jabłka po prostu je gotuję, a kiedy już są miękkie obieram ze skórki i wrzucam do blendera z odrobiną cynamonu, pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli masz dość:
    - marnować cały dzień na wizytę u lekarza – zamiast umawiać się na określona godzinę
    - czekać kilka (czasem kilkanaście!) miesięcy na wizytę u lekarza specjalisty – zamiast otrzymać dostęp w ciągu kilku dni
    - prosić o skierowanie na badania lekarskie, na które i tak czekasz kilka miesięcy (czasem nawet lat!)
    - dowiadywać się o chorobach gdy są one w fazie zaawansowanej - zamiast profilaktycznie się badać.
    lub
    - płacić za każdą wizytę i każde badanie od stu do kilkuset złotych


    lekarz-na-abonament.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo, wygląda bosko. Zjadłabym w całości. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności! :) Zapraszam po dawkę motywacji :) www.motywacjakazdegodnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda wspaniale! Koniecznie muszę wypróbować ten przepis i wielkie dzięki za śniadaniowo-deserową inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że większość diet znajdujących się w internecie jest nieskuteczna. Sprawdziłam to na samej sobie.
    Dlatego postanowiłam spróbować czegoś nowego. A mianowicie http://dieta-personalna.pl/17a8bb7a
    Dzięki tej stronie otrzymujemy dietę spersonalizowaną do każdego z nas z osobna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda smakowicie. Myślę, że nada się na zdrowy walentynkowy deser :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda świetnie ciekawe czy tak świetnie smakuje. :) na pewno spróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo apetycznie, ja również zapraszam do siebie
    http://getreadytobefit-withdarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne śniadanie. Zajadałam się do ostatniego ziarenka. Pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny przepis. Bardzo smaczny, a jak do tego wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. The best of the best! ale mam smaczka na takie gruszeczki bananki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio dużo słyszę dobrego o komosie, chociaż sama nigdy nie próbowałam. Wygląda absolutnie bosko! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz, wszystkie Wasze uwagi są dla mnie ważne.