środa, 12 sierpnia 2015

Jest takie miejsce na plaży w Sopocie..

..gdzie dzieją się fajne rzeczy!
Marka Diverse i ich Summer Pop Up Store na plaży przy Alei Mamuszki co sobotę umożliwiają Wam spotkanie z osobami, które mają różne pasje, zajawki, robią to co kochają i chcą się tym z Wami podzielić.

Było mi bardzo miło, że mogłam brać udział w wydarzeniu jako prelegent, niestety pogoda nie dopisała, ale dziękuję osobom, które mimo tego się pojawiły się w strefie Diverse i posłuchały co mam do powiedzenia na temat zdrowej diety, redukcji i studiowania dietetyki :-)




Jeżeli przebywacie nad morzem lub planujecie się wybrać - koniecznie sprawdźcie nadchodzące atrakcje! Już w kolejny weekend zagości na plaży Wegan Nerd, więc zwolennicy diety roślinnej - coś dla Was :-)

Wszystkie newsy znajdziecie na facebookowym wydarzeniu > TUTAJ 




Niestety nie miałam możliwości przeprowadzenia jako takich warsztatów kulinarnych, ale sprawdzajcie fanpage i stronę mojej poradni - już wkrótce kolejne terminy wspólnego gotowania!:-)

 

4 komentarze:

  1. Przy okazji zorientowałam się, że (mimo, że w tym przypadku spotkać cię nie mogłam to) byłyśmy razem na SeeBloggers! No cóż, może będzie jeszcze inna okazja by razem pogotować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że udami się kiedyś posłuchać co tam masz ciekawego do powiedzenia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co Sopot według mnie najlepsze miejsce w Polsce

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz, wszystkie Wasze uwagi są dla mnie ważne.