poniedziałek, 9 marca 2015

Ja i moja poradnia dietetyczna

Nowy rok, nowe wyzwania - tak mówią.
Często sami planujemy zmiany, postanowienia, a co jeśli ktoś zdecyduje za nas?
A no właśnie, tak powstała poniekąd moja firma.

Rozstałam się na początku stycznia z miejscem pracy, dla którego przeprowadziłam się do Warszawy
i stwierdziłam, że to jest ten moment! Czas zacząć pracę w zawodzie.. i to na swoim :-)

Dziś mogę już z dumą zaprosić Was na stronę mojej poradni dietetycznej - na razie online.
Online wcale nie znaczy gorzej! A sama wiem jak ciężko jest wybrać się do specjalisty pracując na pełny etat, a jak nie ma go w okolicy to już w ogóle kłopot.
Poza tym w ten sposób mogę pracować z każdym z Was, nawet w najmniejszym zakątku Polski, no i też z tymi, którzy na stałe mieszkają poza granicami kraju!




Na stronie internetowej znajdziecie zarówno ofertę indywidualną jak i dla firm, opis współpracy jak również cennik poszczególnych pakietów.
W zakładce zamów stworzyłam dla Was dwa formularze, dzięki którym możecie łatwo złożyć zamówienie na wybraną usługę przekazując również wstępne informacje dotyczące Waszego przypadku.
Pamiętajcie, że nie zajmuję się wyłącznie odchudzaniem! (choć przyznaję, że jest to mój konik).
Zapraszam więc wszystkich borykających się z chorobami, które wymagają specjalnego żywienia, osoby z zaburzeniami łaknienia, jak również mamy, kobiety w ciąży, sportowców i dzieci (a raczej rodziców dzieci :-) ).


www.dietetyczne-fanaberie.pl


Oprócz poradni dietetycznej ruszam z cyklicznymi warsztatami kulinarnymi, o których informację również będą pojawiały się na bieżąco na stronie.
Uwaga - niech na pierwszy ogień szykuje się Śląsk! Prawdopodobnie jeszcze w marcu :-)!




Zapraszam Was bardzo ciepło do współpracy - mam nadzieję, że razem uda nam się na stałe wprowadzić do Waszych jadłospisów zdrowe nawyki żywieniowe, dzięki którym poczujecie się lepiej zarówno psychicznie jak i fizycznie.



20 komentarzy:

  1. Powodzenia z własną firmą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmotywowana :-)9 marca 2015 12:28

    Trzymam kciuki i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i powodzenia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, no i oczywiście powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki! Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, mam nadzieję, że wszystko dobrze się rozwinie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia i samych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł na poradnię on-line, zobaczymy jak się ułoży ale zyczę samych sukcesów. moze i sie skuszę na poradę.

    OdpowiedzUsuń
  10. poradnia on-line, genialna sprawa! i gratuluję! ja chcę otworzyć własną restaurację albo chociaż na początek kawiarnię. Niestety... nie mam środków finansowych. Ale takie przypadki jak Twój każą wierzyć, że może się udać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zna Pani przepis na dietetyczny tort?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo tak trzymam kciuki i życzę powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  13. BRAWO :)) !!

    Pam - DNS III rok SUM

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz, wszystkie Wasze uwagi są dla mnie ważne.