sobota, 25 października 2014

40 000 fanów, a zatem konkurs!

Hurra!
Udało się! 
Po prawie 3 latach blogowania i 320 przepisach udało mi się przekonać do Dietetycznych Fanaberii 
ponad 40 tysięcy osób!







40 000! Wiecie jaki to tłum? 
Uświadomiłam to sobie ostatnio kibicując naszym na narodowym, rozglądnęłam się i stwierdziłam, że jakby tak usunąć ze dwa sektory, to właśnie tyyyyle ludzi śledzi DF! 
Cudownie, cieszę się bardzo, wszystkim dziękuję za zaufanie i ryzykowanie wraz ze mną w kuchni, mam nadzieję, że jeszcze wiele smacznych i lekkich propozycji będzie mi dane Wam wymyślić :-)

Tak jak wspominałam na facebooku i w ostatnim poście, mam dla Was z tej okazji konkurs z fajnymi nagrodami ufundowanymi przez zaprzyjaźnione ze mną firmy :-)


     

 


A więc przejdźmy do owych nagród!
Miejsce pierwsze - Ceramiczna patelnia grillowa od BALLARINI > tutaj
oraz konsultacja dietetyczna z pełną analizą skłądu ciała od CEZiS > tutaj
Miejsce drugie - Cudowny masaż olejem kokosowym dla dwojga od MYMASUJEMY > tutaj
Miejsce trzecie - Zestaw do pieczenia ciast od BALLARINI > tutaj
Miejsce czwarte - Bon o wartości 100 zł z darmową przesyłką w eko sklepie Fitness Food

Zadanie?
Przygotować dowolny przepis z Dietetycznych Fanaberii i wykonać zdjęcie w klimacie Halloween (dekoracja, stylizacja zdjęcia itp)!
Gotową pracę wraz z linkiem do użytego przepisu, imieniem i miejscem zamieszkania przesyłać należy na mój adres mailowy dietetyczniewkuchni@gmail.com

Krótki regulamin:

1. Konkurs rozpoczyna się w dniu dzisiejszym tj 25.10.2014 i potrwa dwa tygodnie, ostatnim dniem przyjmowania zgłoszeń będzie zatem sobota 8.11.2014.
2. Zadaniem konkursowym jest przygotowanie fotografii dowolnej potrawy z bloga www.dietetycznie-w-kuchni.blogspot.com w klimacie halloween, a następnie przesłanie jej w wyznaczonym terminie na adres mailowy dietetyczniewkuchni@gmail.com wraz z imieniem, linkiem do przepisu i miejscem zamieszkania.
3. Nagrodami w konkursie są odpowiednio
I - Ceramiczna patelnia grillowa ufundowana przez firmę Ballarini oraz konsultacja dietetyczna w Centrum Edukacji Żywieniowej i Sportu
II - Zabieg dla dwojga (masaż olejem kokosowym) od MYMASUJEMY
III - Zestaw do pieczenia ciast od Ballarini
IV - Bon o wartości 100 zł na zakupy w sklepie ekologicznym Fitness Food
4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do tygodnia po jego zakończeniu poprzez publikację na blogu oraz na stronie DF na facebooku.
5. Osoby nagrodzone wyrażają zgodę na przekazanie swoich danych teleadresowych celem przesłania wygranej przez sponsora.
6. Przesyłane prace opublikowane będą w galerii konkursowej na fanpage'u bloga.
7. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić maksymalnie 3 prace.
8. Zgłoszenia niekompletne, bez wymaganych danych nie będą brały udziału w konkursie.


Życzę wszystkim udanych pomysłów i zabawy przy przygotowaniu potraw i zdjęć, powodzenia!


12 komentarzy:

  1. no to jutro podesle juz zdjecia bo pomyslow mam sporo! :> ktorys wybiore :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje sukcesu! ;D W takim razie ja jestem dopiero w połowie. Dopiero mój blog ma roczek i pół. tak przez ten czas wciągnęło mnie blogowanie, że przegapiłam pierwsze urodziny :P
    Życzę powodzenia i dalszych osiągnięć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje takiej ilości fanów! Jutro coś podeśle...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy! Oby nam udało się tyle fanów zebrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie by było gdyby można było wybrać nagrodę, o którą się gra, z tego powodu, że nie wszyscy mieszkają w miastach, w których można "odebrać" niektóre z nagród w przypadku wygranej, mam tu na myśli masaż i konsultację dietetyczną.
    Mieszkam w małym miasteczku, położonym daleko od głównych miast, a może udałoby mi się wygrać i co wtedy - z nagrody nici :(
    Pozdrawiam serdecznie - Kasia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy rozdzielaniu nagród będę brała pod uwagę miejsce zamieszkania - stąd prośba o tą informację w regulaminie :-)

      Usuń
    2. Aha, a więc o to chodziło :D w takim razie wszystko okej :D Biorę się do roboty :D

      Usuń
  6. Gratuluję! Nad konkursem jeszcze pomyślę, ale nie rozumiem jednego. "W klimacie Halloween" - to ma być jedno z Twoich zdań z taką etykietką czy dowolne lekko przerobione... no nie wiem z jakimiś duszkami etc? Tak czy inaczej fajna idea. Niech wygra najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ugotować coś z dowolnego przepisu z mojego bloga, a następnie poczynić fotografię kojarzącą się z Halloween - dekoracja, kształt np wypieku itp - pełna dowolność :-)

      Usuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz, wszystkie Wasze uwagi są dla mnie ważne.