środa, 15 stycznia 2014

Blogerzy do talerzy!

Z fantastyczną inicjatywą ruszyła warszawska restauracja Sztuki & Sztuczki
Co będzie się działo? No właśnie...


https://www.facebook.com/events/283678055117501/?ref=22


Mam zaszczyt przecierać szlaki w tym cyklicznym evencie i tak jak głosi plakat, już w lutym, co poniedziałek będzie można w Sztuczkach zamówić sobie coś pysznego z mojego menu.
Będzie się składało z 4 potraw w tym z wegetariańskiego, a na deser będzie bezglutenowe ciacho, także serdecznie zapraszam wszystkich i już trochę się stresuję!

Ja będę uczestniczyć w przygotowaniach i kolacji w pierwszym dniu (3 lutego) - także jeśli ktoś
chciałby mnie złapać to właśnie w pierwszy poniedziałek miesiąca :-)

Tak się składa, że za 3 tygodnie przeprowadzam się do Warszawy - mam nadzieję, że jak już trochę ochłonę po zmianach i złapię rytm, to zorganizujemy razem coś fajnego, może warsztaty..?
Uff.. oby wszystko się dobrze ułożyło, a tym czasem widzimy się na kolacji!

Tu znajdziecie fejsbukowe wydarzenie ze szczegółami: KLIK

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna akcja, tylko pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie! Działaj działaj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wypas! :D
    extra, wypróbowałabym masę rzeczy! :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow :) Gratuluję, to naprawdę świetna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, chyba zacznę częściej odwiedzać sztuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna akcja! z chęcią wybrałabym się na taką we Wrocławiu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż żałuję, że mam tak daleko. Gratulacje, świetna akcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serio fajna sprawa:) tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz, wszystkie Wasze uwagi są dla mnie ważne.