czwartek, 11 lipca 2013

Koktajl mango na mleku migdałowym

Jeżeli chodzi o owoce, to Chiny dla mnie są zdecydowanie o smaku mango
i mniej dostępnego w Polsce smoczego owocu, dziś mam dla Was prosty przepis
z użyciem pierwszego z nich.
Dodatkowo odkryłam nieprzyzwoicie tanie mleko migdałowe, które ma niespełna
po 20 kalorii w 100 ml, więc jestem w niebo wzięta i już z nim szaleje, natomiast Wy
możecie sami przygotować takowe w domu np korzystając z tego przepisu - klik



Koktajl mango na mleku migdałowym

  • 1 małe, dojrzałe mango (ok 120 g po obraniu i bez pestki)
  • 50 g banana
  • 200 ml mleka migdałowego
  • 3-4 kostki lodu
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • 15 g otrębów owsianych



Otręby wsypujemy do szklanki, zalewamy mlekiem i odstawiamy na około 15 minut.

Do wysokiego naczynia wkładamy kawałki obranego mango oraz banana, dosypujemy cynamon,
wrzucamy lód oraz przelewamy mleko z namoczonymi otrębami.

Całość dokładnie blendujemy na jednolity koktajl.


O a tak jest u mnie :-)


------

11 komentarzy:

  1. Wygląda przepysznie! Chlupnęłabym sobie taką szklaneczkę :) Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak mało kalorii w tym mleku, że aż nie chce się wierzyć.
    A jak z zawartością białka w nim?

    Napój wygląda przepysznie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pysznosci !!! mniam - swietna inspiracja- pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słoneczny drink :) Przydałby się dzisiaj na ten pochmurny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę taką pogodę, bardziej pasje do koktajli niż ta aktualnie widniejąca za moim oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie przepadam za tropikalnymi owocami , ale wygląda apetycznie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypada spytać czym się zajmujesz w Chinach? Wakacyjny wyjazd/praca?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda, więc i pewnie dobrze smakuje.;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz, wszystkie Wasze uwagi są dla mnie ważne.