wtorek, 4 grudnia 2012

Komu się poszczęściło?

Ha, nigdy nie robiłam żadnego konkursu na zasadach prostej loterii,
sama też nigdy żadnego nie wygrałam w ten sposób, ale domyślam się,
że wylosowana wśród 166 komentarzy osoba, może sobie pomyśleć,
że czas obstawić totolotka przy kolejnej kumulacji.

A więc kto zgarnął naszą książkę "Blogerzy na Zdrowe Święta"?




Żeby nie trzymać Was dłużej w niepewności, zanim do końca się rozpiszę to bardzo proszę:



Wygrywa komentarz numer 33 i o ile moje słabe zdolności matematyczne mnie nie mylą, to książka wędruje do Pauliny Michalskiej :-)
Bardzo dziękuję za liczne zgłoszenia i za to, że podzieliliście się swoimi świątecznymi faworytami - zdania były podzielone, chociaż chyba pierogi z kapustą i grzybami wygrały.

Niestety to już ostatnia książka, którą na drodze konkursu mogłam przekazać, mam jednak nadzieję, że chociaż część z Was zaopatrzy się w nią jeszcze przed świętami, zamawiając ją tutaj:


Na zachętę mały obrazek jak to wygląda w środku z przykładowym przepisem dietetycznie siostro!



Oprócz takiego pysznego ciacha w środku znajdziecie 49 innych smakowitych przepisów, w śród których mam nadzieję każdy znajdzie coś specjalnego dla siebie.
Może książka poratuje kogoś w braku pomysłu na świąteczny prezent, zachęcam! :-)

3 komentarze:

  1. Również gratuluję, choć mi się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo - moja pierwsza wygrana :)
    Muszę się przyznać, że dzięki Twojej pasji sama zaczęłam piec ( bo to zawsze wydawało mi się niesamowicie skomplikowanym tematem)
    Zapewne książka szybko pójdzie w ruch.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz, wszystkie Wasze uwagi są dla mnie ważne.