sobota, 6 października 2012

Co jest kluczem do efektywnej diety? [KONKURS]

Pytanie, na które chyba wszyscy chcieliby znać odpowiedź.
Ja mam na ten temat swoją prywatną teorię (albo i kilka).

Na co dzień zdarza nam się narzekać, że nasze starania idą na marne bo i tak nie chudniemy.
Dlaczego nam "nie idzie"?




Oczywiście, że czynników jest bardzo wiele, ale..
Jednym z najczęstszych powodów jest stosowanie diety w systemie 6 - 1 że tak się wyrażę.
A mianowicie - grzecznie trzymamy się wytyczonego planu dietetycznego przez 6 dni, po czym
w nagrodę za przetrwany tydzień fundujemy sobie dzień kontrolowanej lub też nie "wyżerki".

Niestety w ten sposób prawdopodobnie nigdy nie osiągniemy wyznaczonego celu.

Wiem, że jest mnóstwo sytuacji, w których aż prosi się o nagięcie zasad - imprezy urodzinowe,
niedzielne obiadki z czterema deserami u babci, wesela, piątkowe domówki pachnące chipsami..
Właśnie wtedy najczęściej brakuje nam motywacji.

Myślę, że właśnie motywacja jest w tym wszystkim najważniejsza, ponieważ nie ma siły, żeby nasz organizm nie spalał tłuszczu zgromadzonego w organizmie przy diecie, która nie spełnia naszego dziennego zapotrzebowania na energię (czyli diecie ubogo energetycznej) - jeżeli oczywiście się jej trzymamy w 100%
To bardzo prosty rachunek - kilogram tłuszczu ludzkiego to 7000 kalorii.
To oznacza, że aby schudnąć 1 kilogram musimy doprowadzić do deficytu 7000 kalorii w naszym organizmie.
W praktyce wygląda to tak - jeżeli nasze dzienne zapotrzebowanie energetyczne wynosi np 2000 kalorii to spożywając 1000 kalorii dziennie pozbycie się jednego kilograma tłuszczu zajmie nam 7 dni.




Cały ten wstęp skupiający się na istocie motywacji prowadzi do mojej recenzji portalu dietetycznego Vitalia.pl

Aktywowany został tam dla mnie pakiet premium, abym mogła prześwietlić stronę wzdłuż i w szerz.
Powiem szczerze, że byłam bardzo sceptyczna - dieta to dieta, ja nie wierze w cuda i opieram się na tym co wynoszę z uczelni.

Portal polega na wirtualnej opiece dietetyka, trenera, psychologa i całego sztabu profesjonalistów, których zadaniem jest pomoc w pozbywaniu się zbędnych kilogramów.
Ale nie tylko..

Postaram się trochę przybliżyć stronę, a później po prostu przejdę do plusów i minusów całego zamieszania.



Portal należy do bardzo obszernych, co ma swoje wady i zalety.
Przede  wszystkim można podzielić go na dwie części - ogólnodostępną dla wszystkich,
oraz drugą czyli jej najważniejsze opcje dostępne po aktywowaniu konkretnych pakietów.

Przywiązując w większości uwagę do tego, z czego mogłam korzystać jako posiadacz pakietu, postaram się zacząć od początku.
Dane, preferencje, możliwości.. w każdym z trzech głównych filarów "ataku" na naszą nadwagę
będziemy musieli poświęcić parę chwil na wypełnianie rubryk oraz odpowiedzi na pytania.

Kiedy już przebrniemy podstawy takie jak obecna i docelowa masa ciała, przeciwwskazania, aktywność fizyczną i inne ważne informacje, możemy zacząć manewrować ustawieniami i dopasowaniem naszej diety do indywidualnych potrzeb i możliwości.



I tu właśnie zaczynają się plusy obszerności strony - opcji w ustawieniach jest mnóstwo, od godzin i ilości posiłków, poprzez indywidualną eliminację danych produktów, wariant posiłków bezmięsnych, różnorodność dań, aż do oznaczenia poziomu naszych zdolności kulinarnych tak, aby przygotowane przez dietetyka menu było dla nas wykonalne, jeśli przysłowiowo "utknęliśmy na poziomie jajecznicy".

Gdy już otrzymamy nasz plan dietetyczny (którego ustawienia możemy na bieżąco zmieniać), mamy pełną kontrolę nad każdym posiłkiem, który zazwyczaj zaopatrzony jest w zdjęcie i sposób przygotowania.



Aha i bardzo ważna nowość! Kontrola wypijanych płynów, możemy po kolei odhaczać wypite "kubeczki" wody - coś z myślą o mnie, ja stanowczo pije za mało.

Sprawy kuchenno - smakowe mamy już za sobą, więc przejdźmy do tej mniej lubianej części - plan fitness.

Tu znów odzywa się bogactwo strony, ustawiamy sobie wszystko wedle upodobań, partie ciała na które chcemy położyć największy nacisk, ilość treningów w tygodniu, podajemy również informacje o sprzęcie jakim dysponujemy w domu a mógłby się nam przydać do ćwiczeń.



Gotowy plan fitness zostaje dla nas sprawnie przygotowany i również możemy manewrować nim w trakcie trwania naszego pakietu.

Każda część treningu jest dokładnie opisana wraz z obrazkowym schematem:







Ponadto mamy do dyspozycji całą listę ćwiczeń z podziałem na wszelakie kategorie:




Jeżeli danego treningu nie chcemy / nie możemy wykonać w domu, mamy dwie opcje "take away", a mianowicie możemy sobie całość zgrać na odtwarzacz mp3, lub też skorzystać z tradycyjnego wydruku instrukcji do naszych ćwiczeń.





I tak właśnie dobrnęliśmy do trzeciego filaru, którym jest wcześniej wspomniana przeze mnie motywacja.

Jak dla mnie jest to najważniejsza część portalu.
Zdrowo odżywiać można się samemu, ćwiczyć też - ale motywacja? Gdzie jej szukać?

A no właśnie, trzeba przyznać, że na portalu atakuje nas z każdej strony, począwszy od historii "ambasadorów" Vitalii, czyli osób, które zmieniły przez portal swoje dotychczasowe życie.
Czy w nie wierzyć? Nie wiem, ale prawda jest taka, że podświadomie człowiek sobie myśli "no tak, to ja też bym mogła coś zmienić.."

Strona przewiduje prowadzenie swojego pamiętnika, który dowolnie możemy udostępniać do czytania innym lub też nie, zapisujemy tam że hura, właśnie przetrwałam drugi dzień diety, albo że świat się kończy bo właśnie zjadłam tabliczke czekolady a jest pierwsza w nocy..
Wspierają nas tam inni ludzie, MNÓSTWO, którzy borykają się z takim samym problemem i słabościami, o których można dyskutować na forum.

Vitalia stosuje też różne, na pierwszy rzut oka błahe sztuczki takie jak np. ustawienie obok siebie dwóch naszych zdjęć - ulubionego i takiego na którym się sobie nie podobamy.
Myślę, że nie jednej osobie rzut oka na takie zestawienie pomógłby odłożyć ciastko z powrotem do lodówki.






Mamy również system zdobywania odznak za poprawne odpowiedzi w quizach.
Pytania mogą wydawać się bardzo łatwe i oczywiście, że wiemy, którą odpowiedź powinniśmy zaznaczyć, ale czy jest ona w danym momencie zgodna z prawdą w naszym przypadku?
Takie pytania zadane wprost często uświadamiają nam wiele błędów, które wciąż popełniamy.



Naprawdę jest tego całe mnóstwo, to małe bodźce, ale kiedy wszystkie poskłada się w całość to można się zaangażować, kontrolować postępy i dopiąć swego.





Co ważne, zarówno w przypadku psychologa jak i dietetyka lub trenera, możemy z każdym problemem bezpośrednio się z nimi skontaktować korzystając z prostego formularza.




W kwestii plusów:

- Wszystko w jednym miejscu - dieta, aktywność fizyczna i motywacja
- Wsparcie setek osób z tym samym problemem
- Pełna kontrola nad postępami, efektami oraz intensywnością działań
- Wygodne i łatwo dostępne wsparcie specjalistów
- Anonimowość - dobra opcja kiedy boimy się "wyjść do ludzi" np. na siłownię
- Łatwość wprowadzania zmian w posiłkach i ćwiczeniach
- Przyzwyczajenie do codziennej kontroli i zmiany nawyków na lepsze
- Zgłębianie wiedzy w kwestii zdrowego żywienia

A w kwestii minusów:

- Wszystkiego jest "dużo" i osoby, które nie posługują się biegle komputerem mogą mieć problemy z całkowitym "ogarnięciem" portalu
- Codzienna kontrola może prowadzić do swego rodzaju obsesji i skrajności w niewłaściwą stronę
- Portal nie akceptuje wagi docelowej poniżej odpowiedniego dla nas BMI - także jeżeli z natury jesteśmy szczupli, ale przytyliśmy 2 kilo i z jeansów powoli wystają nam boczki, to niestety ale strona odrzuci nasz "cel" (co oczywiście w niektórych przypadkach może być plusem)

Zapraszam również do zapoznania się z recenzją SIÓSTR


A więc?
No tak - KONKURS!

Do wygrania 3 jednomiesięczne pakiety "Dieta" z systemem VitaMotywacja
Środkowa kolumna > KLIK



Nie lubię skomplikowanych zasad, więc nie będzie ich wiele.

1) W komentarzu do tego wpisu dokończ zdanie "Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ.." a następnie zostaw swój adres email.

Tyle byłoby z warunków uczestnictwa.. można ewentualnie polubić mój profil na facebooku > KLIK
Będzie mi bardzo miło.

Konkurs potrwa do 25 października włącznie , do końca miesiąca wyłonię 3 zwycięskie wypowiedzi :)

WYNIKI

3 osoby, które otrzymują pakiet to..

---------------------

...po czterech porodach, w których łącznie przytyłam ponad 80 kg, moje ciało potrzebuje wsparcia, wiele zmagań za mną a teraz martwy punkt i brak motywacji.
3xmamuska@gmail.com

---------------------

Chce otrzymać ten pakiet, ponieważ dzięki temu (i paru innym blogom, bądźmy uczciwi :) ) udało mi się ZDROWO zrzucić już 6kg, niestety cel ten (głownie z braku motywacji i samozaparcia) jest niedostępny dla mojej mamy, która podobnie jak ja zmaga się ze wszystkimi uciążliwościami jakie niesie za sobą figura "gruszki" i bardzo zazdrości mi osiągniętego wyniku. Zareklamowałaś motywację i profesjonalne podejście- wiem, że sprawiając jej taki prezent mogę nie tylko pokazać jej że jestem z nią i razem wygramy z tłuszczykiem, ale też zmienić nawyki żywieniowe całej rodziny i być może nieco wszystkich zaktywizować - ruch to zdrowie! :) Dlatego liczę, że ten pakiet będzie po prostu kopniakiem który nas wszystkich popchnie w dobrym kierunku i zmotywuje.

dagaadamska@wp.pl

----------------------
 
Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl bo po 2 latach diet zauważyłam, że mam ze sobą problem. Swoje życie mogłabym podzielić na etapy kolejnych diet. Moja szafa mieści rozmiary od 36 do 42. Nie chodzi już wcale o to, żebym schudła, tylko odbija się to już na moim zdrowiu. Potrzebuję dietetyka i psychologa, fachowej pomocy a nie kolejnych rad przeczytanych w internecie, bo doprowadziło mnie to tylko do miejsca, w którym jestem.
Jeśli są osoby, które potrzebują tego bardziej, to życzę im sukcesów i wytrwałości. okgirl@wp.pl

----------------------


Serdecznie gratuluje, niedługo skontaktuję się z całą trójką i przekażę szczegóły :)

64 komentarze:

  1. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ... chciałabym na stałe zmienić swoje nawyki żywieniowe. Chciałabym odżywiać się zdrowo, żeby czuć się świetnie od wewnątrz jak i na zewnątrz. Jednak sama nie potrafie konsekwentnie i z głową tego rozpocząć, chociaż już sporo złego wyeliminowałam z mojej diety. Potrzebuje kogoś, kto pomoże mi się wdrożyć w strowy styl życia, a obiecuje, że ja już pociągnę to dalej dla samej siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ... od dłuższego czasu borykam się ze swoim ciałem, tymi nad kilogramami które mam. Chciałabym móc cieszyć się życiem a nie zamartwiać się, że gdzieś widać jakąś fałdkę. Jeśli miałabym wsparcie trenera, dietetyka i psychologa to myślę że mi się to uda w 100%! :)
    Pozdrawiam, cienki.a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ mam zbyt mała motywację aby cwiczyc czy tez wykonywać takie pyszne przepisy jakie pani udostępnia na fotoblogu. Chciałabym moc wyjsc na plażę czy basen, założyć cos przylegającego do ciała, lecz moja sylwetka na to nie pozwala, mysle, ze vitalia.pl , byłaby świetnym rozwiązaniem mojego problemu, w końcu moglabym czuć sie lekko i zwracać uwagę innych, do tego podobać sie samej sobie, na czym mi także zależy.. Vitalia.pl moglaby mi pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ... ponieważ już od prawie roku zmieniłam swoje nawyki żywieniowe, zmieniłam sobie w głowie, pouukładałam, przeszłam długą i ciężką drogę, z dużymi i widocznymi efektami. Ale od miesiąca coś stanęło, sypnęło się i nie chce dalej ruszyć, potrzebuję pomocy, aby nie zaprzepaścić tych 11 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [szalaj.ania@gmail.com] zapomniało mi się (;

      Usuń
  5. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ...byłby to dobry początek abyśmy wraz z mężem pozbyli się "kół ratunkowych" na biodrach, ciążowych brzuszków, napompowanych ud itp. Poczulibyśmy się na pewno atrakcyjniejsi mając mniej tu i owdzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chce otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ... od dawna staram się utrzymać zdrowy styl życia. Gdy jest już dobrze, jem zdrowo, ruszam się napada mnie jakiś szał i potrafię naraz zjeść mnóstwo nie zdrowych produktów (tłumacząc sobie, że przecież 1 dzień złego jedzenia nie może mi zaszkodzić)... potem czuję okropne wyrzuty sumienia. Nie zależy mi aż tak bardzo na schudnięciu, ale na tym żeby zacząć racjonalnie się odżywiać, żebym dostarczała mojemu organizmowi potrzebnych i odpowiednich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chce otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ... za 8 miesięcy wychodzę za maż a przy niedoczynności tarczycy żadna dieta mi nie pomaga i waga ciągle stoi w miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ..
    ..ponieważ od jakiegoś czasu dość intensywnie ćwiczę i staram się jeść w miarę zdrowo-ale właśnie tu jest to w miare... Cały czas robię jakieś błędy, albo daję się skusić na coś słodkiego, na coś słonego.. i tak 7 dzień tygodnia czasami częściej się zdarza niż raz w tygodniu. Potrzebuję profesjonalnej pomocy, aby zapewnić sobie wszystkie mikro- i mkroskładniki w odpowiedniej ilości. Potrzebuję stałej zmiany nawyków żywieniowych i wskazówek jak to zrobić, żeby wyszło raz na zawsze!

    Nie mogę dać 'lubię to' na fb, po prostu nie mam fb...

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ chcę, żeby mój mąż, który przebywa od pięciu miesięcy za granicą, gdy wróci do domu na Boże Narodzenie zobaczył "nową mnie" i żeby dzięki temu na nowo coś w nas rozbłysło:))
    Pozdrawiam, Gabi
    e-mail: gabiziob2@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę otrzymać pakiet w serwisie Vitalia.pl ponieważ może w końcu ktoś pomoże mi pozbyć się tych nadprogramowych kg które niestety posiadam w ilości dwucyfrowej .. kuchnianawzgorzu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie chcę go otrzymać ponieważ jestem z siebie zadowolona, sport towarzyszy mi kilka razy w tyg, myślę, że skuteczna dieta to ruch ruch i jeszcze raz ruch:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ rok po porodzie nadal borykam się z nadliczbowymi kilogramami i każda pomoc w ich pozbyciu się jest mile widziana.
    mordoklejka838@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna nagroda. Ja nie potrzebuję, ale mam nadzieję, że wygra osoba, która rzeczywiście tego potrzebuje :D Pozdrawiam i wszystkim życzę miłej zabawy :) No i przy okazji powodzenia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chce otrzymać ten pakiet, ponieważ dzięki temu (i paru innym blogom, bądźmy uczciwi :) ) udało mi się ZDROWO zrzucić już 6kg, niestety cel ten (głownie z braku motywacji i samozaparcia) jest niedostępny dla mojej mamy, która podobnie jak ja zmaga się ze wszystkimi uciążliwościami jakie niesie za sobą figura "gruszki" i bardzo zazdrości mi osiągniętego wyniku. Zareklamowałaś motywację i profesjonalne podejście- wiem, że sprawiając jej taki prezent mogę nie tylko pokazać jej że jestem z nią i razem wygramy z tłuszczykiem, ale też zmienić nawyki żywieniowe całej rodziny i być może nieco wszystkich zaktywizować - ruch to zdrowie! :) Dlatego liczę, że ten pakiet będzie po prostu kopniakiem który nas wszystkich popchnie w dobrym kierunku i zmotywuje.

    dagaadamska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę otrzymać ten pakiet, ponieważ dzięki temu...będę mogła się do siebie uśmiechnąć w lustrze i powiedzieć- nareszcie jestem szczęśliwa :) Będę mogła pokazać innym (i tu pozdrawiam moich "kolegów" z gimnazjum) że taka kuleczka mogła zamienić się w kogoś naprawdę szczupłego :)
    Od wielu lat mam jeden i ten sam problem- wiadomo, kobieta widzi zawsze kilka kg nadprogramowo, ja ich nie musiałam widzieć- ja je czułam. W spodniach boczki, w bluzce fałdki. O stroju kompielowym nie wspomnę ;/ Jestem starsza, oszukuję się że "nic mi nie przeszkadza" ale kiedy patrzę na kobiety w rozmiarze 40 zazdroszczę im..
    Wielu diet próbowałam- odzuciłam kawę, napoje gazowane i słodycze oraz cipsy. Efekt? 5 kg stracone ale po pół roku 15 przybyło ;/

    Ten pakiet (gdybym go wygrała) pozwoliłby poczuć mi się kobietą jaką zawsze chciałam być. Chciałabym móc poczuć się na ślubie pięknie (a zostało 10 msc :] ). I jedyne czego się boję to że po ciąży waga pokaże ponad 100 kg ;[

    agnieszka_block@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. chcę otrzymac ten pakiet, poniewaz dzieki temu...nie bede musiala kupowac kolejnych par jeansow i marynarek, zaczne nosic swetry i przestane wygladac jak parowka:-)pragne w koncu po tylu latac odzywiac sie racjonalnie a nie wpadac w skrajnosci w skrajnosc. potrzebuje by ktos mi pomogl zrozumiec jak zdrowo zyc na zawsze a nie na krotka chwile

    bluszcz83@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. "Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ.. chce nareszcie zacząc cieszyć się życiem! moja waga przysłania mi cały świat.. chce się odżywiać zdrowo, a jednocześnie schudnąć. Chce żeby zobaczyli ze "mogę" i "potrafie" zmienić się z kuleczki w szczupłą "laskę" :)Całe życie przede mną i chce je przejśc jako szczupła a przede wszystkim zdrowa i uśmiechnięta dziewczyna!

    daria.czaja2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. ...po czterech porodach, w których łącznie przytyłam ponad 80 kg, moje ciało potrzebuje wsparcia, wiele zmagań za mną a teraz martwy punkt i brak motywacji.
    3xmamuska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. "Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ.. Jako świeżo upieczona mama bardzo mi źle z moimi dodatkowymi kilogramami. Bardzo bym chciała popatrzeć na siebie z dumą i zachwytem. Brakuje mi motywacji ze strony bliskich, bo oni nie posiadają takiego problemu. Są szczupli i nie przejmują się tym co jedzą. Ja natomiast muszę uważać na wszystko co wkładam do ust. Mimo to nie umiem zrzucić zbędnego ciała-nie wiem jak. Ale najważniejsze dlaczego chciałabym dostać pakiet to słowa mojej babci i teściowej. Słowa o których bardzo bym chciała zapomnieć- " jesteś gruba "

    lizon87@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ bardzo bym chciała podarować go mojej mamie, która po operacji nogi musiała bardzo długo leżeć w łóżku i teraz bardzo ciężko jest jej wrócić do swojej poprzedniej wagi, nie ma wystarczającej motywacji,źle jej z tym, że tak przytyła, ale żadne "diety" nie dają wystarczających efektów, a ja bardzo bym chciała jej pomóc:) klementynak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. "Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ.. za trzy miesiące wychodzę za mąż i chciałabym do tego zrzucić zbędne kilogramy. Mam nadzieję wyglądać na własnym ślubie jak księżniczka i żyć długo i szczęśliwie.
    zakochana
    e mail : zakochana83.91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl, ponieważ też jestem studentką dietetyki i również chciałabym poznać inne metody leczenia żywieniowego powiązanego z aktywnością fizyczną i wsparciem psychologicznym. Ciężko dostać się na praktyki do poradni dietetycznej, bo nasza profesja ciągle się rozwija i łatwo pogubić się w tym co słuszne, prawdziwe i skuteczne. VITALIA.pl wydaje sie byc fajnym pomysłem na wzbogacenie wiedzy;]

    mglaszcz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ.. po schudnięciu 30 kg po ciąży, moja waga stanęła i nie chce ruszyć w dół, a jeszcze 10 kilogramów do stracenia..potrzebuję sprawdzonej diety i motywacji, a na pewno by mi się udało uzyskać cel:) I w końcu zmieściłabym się w moje za małe od kilku lat ubrania...:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chcę otrzymywać pakiet w serwisie vitalia.pl, ponieważ jestem ciekawa jego działania i sama chciałabym przetestować na sobie ten cały pakiet. Chce poznać metody leczenia żywieniowego, rodzaje diet i komponowanie posiłków, chcę wprowadzić zmiany u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. W takim razie, czy aby przytyć kilogram musimy dostarczyć sobie nadwyżki w wysokości 7000 kcal? Czy to nie działa w dwie strony? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie tak jak piszesz :)
      Niestety nadwyżkę w postaci 7 tysięcy kcal potrafimy sobie zafundować w bardzo krótkim okresie czasu..

      Usuń
    2. Czasami jak wchodzę na wagę to mam wrażenie, że taką nadwyżkę funduję sobie nawet jednego dnia :x

      Usuń
  26. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ na własną rękę schudnąć nie potrafię, ciągle jakieś przy tym wpadki łapie, jestem leniwa, muszę to przyznać, ale jednocześnie pragnę wyznać, że kilka kilogramów by mi dużo dało, bo zawsze te kilka kilo brakowało,aby czuć się świetnie w swojej skórze, ciele, dla kogoś to pewnie nic, a dla mnie wciąż tak wiele!
    dezemka@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ dłużej nie mogę oszukiwać samej siebie, ze w końcu w czarodziejski sposób zrobi się mnie mniej o 5 kg. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ.. chciałabym się przekonać, że takim wirtualnym specjalistą można zaufać, że potrafią człowieka zrozumieć i pomóc. Chciałabym zostać miło zaskoczona i udowodnić sobie, że można wszystko jak się chce! Chciałabym poczuć się swobodnie we własnej skórze, iść przez życie z podniesioną głową.

    Pozdrawiam,
    Kass

    czytelniakasi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Chce otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl, ponieważ jestem osobą, która ma sporo nadprogramowych kilogramów. Zawsze starałam się jakoś dać sobię radę z tym moim "nadbagażem" ale bez skutków. Jestem młoda, energiczna, ale troszeczkę zakompleksiona. Ten program może zmieni mój stosunek do odchudzania. Na pewno zmieni!

    krolik_aleksandra@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ.. chciałabym w końcu móc odchudzić się z głową bez wpędzania się w głodówki a następnie obżarstwo. Wierzę, że wtedy z pewnością będę czuła się silniejszą osobą oraz będzie mi łatwiej znosić trud życia. Bycie szczupłym to jeden z najważniejszych dla mnie celi w życiu, więc błagam, pomóż mi go choć trochę zrealizować.
    pozdrawiam Cię serdecznie!
    Żancia

    OdpowiedzUsuń
  31. chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl bo jestem osobą szczupła i dążącą do idealnej figury:) chce udowodnic , ze z takiego serwisu i takiej pomocy rowniez chca korzystac osoby szczuple nie odchudzajace sie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ... potrzebuje kontroli. Jem zdrowo, ale porcje sa za duze...Potrzebuje, aby ktos jasno okreslil ile moge zjesc i co w okreslonej porze dnia. Chce zasiegnac rady ekspertów. Porównac moj dotychczasowy plan na chudnięcie z tym na vitalii. Może coś wykonywalam zle? Moze moje cwiczenia byly zle dobrane? W tym vitalia mogłaby mi pomóc..

    pati-922@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ.. mam konto na tym serwisie od kilku dobrych lat, a mimo to wciąż nie umiem sobie sama ze swoją wagą poradzić. Motywacja ze strony innych użytkowników niby napływa, własne dietowe koncepty się pojawiają co jakiś czas, ale chyba jednak pora najwyższa wyciągnąć większe działa na te moje kilogramy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Krótko i zwięźle , chcę ten pakiet i już!

    OdpowiedzUsuń
  35. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitialia, bo mam już 36 lat i chcę na nowo poczuć się dobrze i kobieco, przede wszystkim dla siebie , ale i dla męża! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ mam osiemnaście lat i bezskutecznie zmagam się z nadwagą. Szczerze przyznam, że czasem ciężko znaleźć jakieś porady i specjalistyczne wskazówki w sieci jak przejść przez ten proces bez efektu jojo, smacznie i zdrowo. Z Twojego osobistego kontaktu z vitalią od strony premium wynika, że dzięki temu pakietowi mogłabym zweryfikować swoje codzienne menu i wyeliminować błędy jakie popełniam. Mogłabym także powiększyć zakres wykonywanych ćwiczeń co zapewne było by plusem, bo wiadomo, że ćwiczenia w diecie są ważne. Czasem brakuję już sił, więc motywacja w niektórych momentach jest niezwykle potrzebna :)
    Pozdrawiam, Ola.
    Olkaa_145@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ...choć jestem młodą i zdrową kobietą wciąż nie akceptuje swojego ciała. Walczę o płaski brzuszek już wieki. Motywuje się na wszelkie możliwe sposoby ale to wciąż za mało, bo nie potrafię skomponować dobrze posiłków, podjadam i ogólnie z dietą idzie mi raczej kiepsko. Ten pakiet prawdopodobnie pomoże mi ujarzmić mój apetyt, uregulować posiłki i anulować podjadanie a co za tym idzie gubić ten uparty tłuszczyk ;)

    pzdr Paulina
    paulina.puzzle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ od 7 lat walczę sama ze sobą przebijając się przez tysiące diet, dietetyków, lekarzy, psychologów i zaburzenia odżywiania. Próbuję wszystkiego byle ratować samą siebie i zawsze mam nadzieję, że może tym razem... Może brakuje mi wsparcia grupy ludzi, motywacji o której jest w tym poście ... ? Chciałabym w końcu nie tylko jeść zdrowo, ale żyć zdrowo i być wolną w tym wszystkim ...

    OdpowiedzUsuń
  39. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ, nigdy nie byłam szczupła, choć zawsze marzyłam o pięknej sylwetce. Zrealizowałam wiele swoich marzeń i bardzo głęboko wierzę, że odpowiedni plan, lista zadań jakie muszę wykonać krok po kroku, jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Nawet kiedy nie mamy środków finansowych na realizację wielkich planów, możemy skupiać się na tych małych, i tak właśnie robię przez całe życie. Mam więc bardzo wiele różnego rodzaju list i planów, i w bardzo wielu działaniach potrafię się motywować, za wyjątkiem diety.. Kocham jeść. To moje przekleństwo. Potrzebuję planu działania, którego będę mogła się trzymać, który będę mogła dostosować do siebie i swojej nieposkromionej miłości do jedzenia. Pomysłów na zdrowe dania, zdrowe przekąski. Oczami wyobraźni widzę te super fit muffiny lub tym podobne dania :) I zestaw ćwiczeń, który zachęci mnie do wyginania cyca w przód i tyłka do tyłu, oraz machania rękami i nogami ! Pragnę tej listy dotyczącej napojów , abym mogła zaznaczać ile wypiłam, i na prawdę potrzebuję wsparcia. Nie potrafię sama skomponować listy działań dzięki którym w końcu spojrzę w swoje odbicie w lustrze i zapieję z zachwytu nad swoim boskim tyłkiem i wspaniałymi nogami, a na moim brzuszku nie będzie już fali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście zapomniałam.. aanikax@gmail.com

      Usuń
  40. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl bo po 2 latach diet zauważyłam, że mam ze sobą problem. Swoje życie mogłabym podzielić na etapy kolejnych diet. Moja szafa mieści rozmiary od 36 do 42. Nie chodzi już wcale o to, żebym schudła, tylko odbija się to już na moim zdrowiu. Potrzebuję dietetyka i psychologa, fachowej pomocy a nie kolejnych rad przeczytanych w internecie, bo doprowadziło mnie to tylko do miejsca, w którym jestem.
    Jeśli są osoby, które potrzebują tego bardziej, to życzę im sukcesów i wytrwałości. okgirl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. klaudia.kozak.336@facebook.com16 października 2012 00:38

    Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl, ponieważ potrzebuję jasno wytyczonej drogi żywienia, które pozwoli mi po prostu schudnąć i zacząć żyć na nowo od zaraz, a nie później, później, zwłaszcza, że życie biegnie tak szybko i czuję, że teraz dosłownie przecieka mi przez palce. Nie pójdę tam, nie zrobię tego, nie włożę tamtego, wszystko odkładam do chwili, gdy będę mieć lepszą sylwetkę... To mnie dobija, wprawia w zły humor i nakręca bez końca spiralę zajadania smutków, ostatnio znów przytyłam i sama wiem, jakie śmieci, naprawdę okropne pod względem składu jedzenie jem, ale tylko chipsy i słodycze poprawiają mi obecnie nastrój - niestety na chwilę, po czym jest jeszcze gorzej. Chcę nauczyć się zdrowego, ale przede wszystkim normalnego jedzenia na nowo, by jak kiedyś cieszyć się życiem i jeść, aby żyć, a nie odwrotnie. Jest to z pewnością powierzchowne, ale czuję, że muszę zrzucić zewnętrzną 'skorupę' i fizyczną i psychiczną, a czas ucieka.... Za chwilę na karku usiądzie mi 30stka, a ja marnuję czas na TV i przekąski, marne skutki prób utrzymania odpowiedniej wagi itp., zamiast znaleźć przyjaciół i razem z nimi cieszyć się wspólnymi momentami, wyjść dokądkolwiek, uśmiechnąć się i przypomnieć sobie, czym jest radość i ulotna nawet beztroska, które pamiętam mgliście jedynie z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  42. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl, ponieważ... jak dodtychczas udało mi się schudnąć dwadzieścia kilo przy pomocy diety operająej się tylko na shake'ach, jednak teraz poszukuję dobrego programu który pozwoli mi przejść na zdrowe odżywianie oraz pokaże mi jak ćwiczyć aby skutecznie zrzucić kolejne dziesięć kilo które jeszcze mam w nadmiarze :)

    Dziękuję cuilwen1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ.. mi samej jest ciężko porządnie wziąć się za siebie i poczynić zmiany na lepsze w moim życiu. Jestem osobą nieśmiałą i skrytą, przez moją wagę bardzo ciężko jest mi się otworzyć na ludzi. Chciałabym aby vitalia była dla mnie wstępem do dalszej pracy nad sobą. Myślę, że gdybym dostała możliwość współpracy z osobami które pomogły tak ogromnej ilości ludzi, to dałoby mi siłę na przyszłość. Chcę wreszcie otworzyć się na ludzi i zmienić na zawsze swoje nawyki żywieniowe. Potrzebuję pomocy, ponieważ sama nie daję już rady.

    OdpowiedzUsuń
  44. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ.. mi samej jest ciężko porządnie wziąć się za siebie i poczynić zmiany na lepsze w moim życiu. Jestem osobą nieśmiałą i skrytą, przez moją wagę bardzo ciężko jest mi się otworzyć na ludzi. Chciałabym aby vitalia była dla mnie wstępem do dalszej pracy nad sobą. Myślę, że gdybym dostała możliwość współpracy z osobami które pomogły tak ogromnej ilości ludzi, to dałoby mi siłę na przyszłość. Chcę wreszcie otworzyć się na ludzi i zmienić na zawsze swoje nawyki żywieniowe. Potrzebuję pomocy, ponieważ sama nie daję już rady.
    E-mail: gucio15@spoko.pl

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl, ponieważ moja siostra niedługo bierze ślub i trzeba będzie na nim jakoś wyglądać ! ;)))))

    e-mail: werr.so@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ponieważ sama jestem dietetykiem, chętnie sprawdze i przetestuje na sobie tego typu program. Myślę że warto znać takie formy leczenia nadwagi czy otyłości by móc później doradzić rzetelnie swoim pacjentom czy warto zainwestować w ten sposób własne pieniądze na poczet walki o sylwetkę i zdrowie. To do nas przychodzą osoby po poradę, dietę, motywację, opiekę i to naszym zadaniem jest wam pomóc, więc myślę że będę dzięki temu doświadczeniu jeszcze lepszym specjalista. patrycjaklysz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Ponieważ sama jestem dietetykiem, chętnie sprawdze i przetestuje na sobie tego typu program. Myślę że warto znać takie formy leczenia nadwagi czy otyłości by móc później doradzić rzetelnie swoim pacjentom czy warto zainwestować w ten sposób własne pieniądze na poczet walki o sylwetkę i zdrowie. To do nas przychodzą osoby po poradę, dietę, motywację, opiekę i to naszym zadaniem jest wam pomóc, więc myślę że będę dzięki temu doświadczeniu jeszcze lepszym specjalista. patrycjaklysz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ponieważ sama jestem dietetykiem, chętnie sprawdze i przetestuje na sobie tego typu program. Myślę że warto znać takie formy leczenia nadwagi czy otyłości by móc później doradzić rzetelnie swoim pacjentom czy warto zainwestować w ten sposób własne pieniądze na poczet walki o sylwetkę i zdrowie. To do nas przychodzą osoby po poradę, dietę, motywację, opiekę i to naszym zadaniem jest wam pomóc, więc myślę że będę dzięki temu doświadczeniu jeszcze lepszym specjalista. patrycjaklysz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Chcę otrzymać pakiet w serwisie Vitalia.pl bo wierzę,że dzięki niemu usłyszę od mojej córeczki słowa "mamusiu..jesteś piękna!".Czekam na to:)
    ewaszczypinska@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Chcę otrzymać pakiet w serwisie Vitalia.pl ponieważ, mam już dość bycia na ciągłej diecie nieprzynoszącej żadnych efektów, tzn efekty to może i są m.in. udało mi sie ale przytyć 7 kg więc wiem że coś się dzieje. Chciałabym się dowiedzieć co robię źle i oczywiście to poprawić a także zacząć ćwiczyć regularnie a nie raz na "ruski" miesiąc co praktycznie nic nie daje:/ Chciałbym także zmotywować moim wysiłkiem mojego chłopaka który odkąd jesteśmy razem myśli że nie musi się starać i całkowicie sie zapuścił. tak więc Ratuuuuuuunku :)
    annasuchocka92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ...ciągle walczę i walczę z wagą od kiedy tylko pamiętam i czuję się bezsilna. Już raz schudłam 15kg, ale niestety przez różne przyczyny przytyłam 20. Niby nie jem najgorzej, ale moje złe samopoczucie i samoocena sprawiają, że opycham się aby nie wiem... zapomnieć, poczuć się lepiej? Na końcu zostają tylko wyrzuty sumienia i dodatkowe kg. Chcę w końcu skończyć użalać się nad sobą, że rzeczy w szafie nie pasują, że nie mogę założyć sukienki i poczuć się ładnie. Potrzebuję motywacji i pomocy, kto wie, może w tym serwisie znajdę to, czego potrzebuję, żeby ruszyć tyłek i coś zmienić, zamiast się wciąż smucić.
    awari@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia,pl ponieważ... ”Jestem gruba” – tymi właśnie słowami zaczynam każdy mój dzień, i chyba tą wypowiedź też zacznę tymi słowami..

    Będąc młodsza nigdy nie przypuszczałam, że od jedzenia można się uzależnić, a jednak bieg czasu sprawił, że to zdanie stało mi się bliskie, chyba nawet aż za bliskie. Jedzenie powinno być tylko i wyłącznie ’’dostawcą’’ energii do naszego organizmu, a nie odskocznią od problemów… Tak jak narkomani mają narkotyki, a alkoholicy – alkohol, tak otyli – mają swój nałóg – jedzenie. Nie potrzeba tutaj wielu wyjaśnień, choć na pewno można by zagłębić się w umysł tych ludzi, ponieważ każdy z nich ’’zaczyna swoją przygodę’’ z nałogiem w zupełnie innych okolicznościach.. . Otyłość jest chorobą, która zaczyna się w mózgu – to on dowodzi i domaga się jedzenia, wpaja nam własne teorie i lekceważy naszą asertywność.. Ci otyli nie zdają sobie sprawy, że to ich obżarstwo może zakończyć się wieloma chorobami, czy nawet powodować szybszą śmierć, ale jeżeli ktoś jest uzależniony to najpierw on sam musi chcieć się zmienić, a potem dopiero inni mogą ”wkraczać z butami” w jego życie…

    - Mam dość tego traktowania, jakgdybym była 'z innej ligi' - i dlatego chcę zmienić swoje życie, ale już próbowałam setek diet, o ile nie tysięcy i każda z nich kończyła się tym samym - NIEPOWODZENIEM. A chcę ten program, żeby zbędnych kilogramów pozbyć się raz ale na zawsze i być szczęśliwszą osobą - tego mi potrzeba!

    4marta2marta@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ .... chce miec większe szanse na szczęśliwe życie. Odchudzanie nie jest przejściem na rygorystyczną dietę tylko wcielaniem w życie odpowiednich nawyków żywieniowych "Motywacja jest tym, co pozwala Ci zacząć. Nawyk jest tym, co pozwala Ci wytrwać." Pozwólcie mi wytrwać w nowym postanowieniu i zmienić moje życie na lepsze.

    Agnieszka
    aaggnneess@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ wykorzystam go w pełni jak należy a mój organizm z pewnością mi się za to bardzo odwdzięczy:-)

    Pozdrawiam dietetycznie
    Agata Waksmundzka
    modliszka201@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Chcę otrzymać pakiet w serwisie vitalia.pl ponieważ planuję powiększenie rodziny :) Nie mam dużej nadwagi ale wiem, że powinnam przed tym krokiem schudnąć 5-6 kg aby być zdrowsza. Czasem ciężko mi zrezygnować z przyjemności a tłuszczyk wcale nie znika. Najważniejsze jest dla mnie to żeby ktoś porządnie zmotywował mnie to zdrowszego odżywiania. Jestem przekonana, że z pomocą takiego pakietu motywacyjnego udałoby mi się zrzucić zbędne kg a także przyzwyczaić się do bardziej wartościowych posiłków :)
    Pozdrawiam
    Diana mientablog@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  56. ... ponieważ chciałabym sprawdzić czy z wirtualnym dietetykiem można realnie schudnąć :)

    efa
    emill1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Byłam na diecie na Vitalia i na niej schudłam 5 kg, jednak nie mogę się z Tobą zgodzić co do diety 6-1. Jestem na takiej diecie od lata i od tamtej pory schudłam blisko 15 kg, oczywiście w ten jeden dzień nie ożberałam się jak świnia za przeproszeniem, ale jadłam coś mało kalorycznego, ale jednak. tudzież, jakieś kanapki z masłem orzechoweym które jest bez soli i bez cukru, kilka kostek gorzkiej czekolady, bądź jakiś bardziej kaloryczny obiad, ograniczyłam się jednak do tego jednego posiłku bądź przegryzki, a nie niedzieli bombowo kalorycznej, tylko spokojnie, coś tam bardziej kalorycznego, ale nie za bardzo i czułam się przez to lepiej, podnosił mi się poziom leptyny i mnie to nie zaszkodziło.

    OdpowiedzUsuń
  58. i tak nie wierzę że coś wygram i walkę z moimi kilogramami będę musiała stoczyć sama bo życie jest okrutne pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz, wszystkie Wasze uwagi są dla mnie ważne.