piątek, 31 sierpnia 2012

Dzień bloggera to i ja się dołączę do..

.. do bardzo miłej zabawy Versatile Blogger Award.

Jest mi niezmiernie miło, że zostałam nominowana przez tyle osób, dziękuję Madleine, Capacitier, Zufikowo, Oli, Better Choice, Kuchnia Zjadalnia, Budyń Waniliowy.
Dziękuję też autorce Quchnia Wege za małe wyróżnienie :)

A więc co następuje:

Każdy nominowany blogger powinien:
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu
 
Może zacznę od nominacji:
 

A teraz przejdę do nieszczęsnych 7 faktów..

1. Nie mam pojęcia od czego zacząć.
2. Od 5 lat 6 miesięcy i 23 dni jestem w szczęśliwym związku.
3. Kocham piłkę nożną.
4. Przez około 10 lat byłam uzależniona od gier komputerowych
5. Wciąż jestem uzależniona od komputera.
6. Albo robię coś dobrze, albo wolę nie robić tego wcale.
7. Jestem straszną bałaganiarą i nie cierpię zmywać naczyń.


To wcale nie takie łatwe z tymi faktami!

13 komentarzy:

  1. A w co tak namiętnie grałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja dawno nie grałam na komputerze!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam całkiem mała to albo patrzyłam jak tato gra w Quake II, albo grałam w mario, potem w Herculesa i Króla Lwa, poprzez różne kolejne etapy pokemonów i innych hitów przeszłam do wszystkich części The Settlers, następnie chyba był czas Warcrafta i Starcrafta, Diablo ii.. Tibia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem trochę uzależniona od komputera, ale na szczęście nie tak, jak kiedyś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez nie cierpie zmywac naczyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie lubię zmywania! i pięknie Ci dziękuję za nominację!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za to miłe wyróżnienie:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nominowałam Cię na moim blogu: http://krainaroznychsmakow.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Agato, bardzo dziękuję za to miłe wyróżnienie! :)
    Zobaczę jeszcze, czy wezmę udział w zabawie. Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam! I jako bałaganiara przybijam Ci piątkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Otrzymałaś nominację na moim blogu do Versatile Blogger. zapraszam do zabawy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za każdy komentarz, wszystkie Wasze uwagi są dla mnie ważne.